woensdag 25 juli 2012

Juwelenhouder

Ik heb enorm veel juwelen en die verdienen ook een mooi plaatsje, dus maakte ik een juwelenhouder. 
Ik startte met een dun plankje waar ik gaatjes in maakte met behulp van een nagel en een hamer. De gaatjes werden er dus in geklopt. (Zorg wel dat je een ondergrond gebruikt die kapot mag zijn).

Dan moest het natuurlijk geschilderd worden, hiervoor gebruikte ik verf die ik nog over had van de muren van ons huis. 

Uiteindelijk moet het ook nog kunnen blijven staan, dus lijmde ik een blokje hout aan de achterzijde vast. 
En ziezo dan moet je enkel nog je juweeltjes er in hangen. 

I have a lot of jewelry and they certainly earn a beautiful place for there own, so I made a jewelry holder.

I started with a thin board where I made holes in, using a nail and a hammer.(Just make sure you have a subsurface that may be damaged).

Then ofcourse it had to be painted, I used paint from the walls of our house.
Eventually I glued a piece of wood on the back.

And then you just hang up your jewelry.




2 opmerkingen: