donderdag 13 september 2012

Oorringen met parel en strik



4 opmerkingen:

  1. ik heb een paar vraagjes: hoeveel oorbellen heb je al gemaakt en verkoop je ze ?

    I love OORBELLEN

    ze zijn super mooi!!!
    ik wou dat ik dat ook kon... :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh ik heb al enorm veel oorringen gemaakt. De meeste komen hier op mijn blog terecht hoor!

    En ik wou dat ik ze kon verkopen, maar ik weet niet hoe ik dat op een legale manier moet doen :(

    Je zou er zeker kunnen maken hoor!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoe maak je zo'n oorbellen met parel en strik?
    Ik hou ook van doe-het-zelf en wil dat graag eens proberen.
    Waar koop jij je materiaal?

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal komende dagen een tutorial op mijn blog plaatsen omtrent het maken van deze oorringen.
      Zodat je zelf ook aan de slag kan!

      Ik koop mijn materiaal in Tiny's hobby (Kortrijk), veritas en op internet.

      Groetjes
      Kjenta

      Verwijderen