zaterdag 17 november 2012

Huidverzorging

Ik ben vandaag naar het kruidvat geweest en heb heel wat gezichtsverzorging meegebracht. Namelijk een scrub, reinigingsmelk, tonic, facewash en een nachtcrème.

Vanaf vandaag zal ik dus iedere avond mijn gezicht reinigen met de reinigingsmelk. Dit opent de poriën en zo verwijder ik alle make up en viezigheid van de buitenlucht.
Daarna zal ik met een watje tonic aanbrengen die de poriën terug sluit.
Voor een goede verzorging breng ik een nachtcrème aan.

's Ochtends zal ik in de douche mijn gezicht wassen met de facewash en regelmatig de gezichtsscrub gebruiken.
Daarna breng ik terug tonic aan en een dagcrème.
Hierboven kan ik dan mijn make up aanbrengen.

Binnen enkele weken zal ik het resultaat meedelen. Is mijn huid zuiverder en heb ik minder puistjes of niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten