vrijdag 7 december 2012

Meer acné door het reinigen van de huid?

Het is twee weken geleden dat ik begonnen ben met het gebruik van producten om m'n huid te reinigen (zie vorige post).

Ik verwachtte dat mijn huid egaler zou worden en mijn acné minder, maar het tegendeel is waar. Sinds ik 's ochtends en 's avonds mijn huid reinig, is het precies erger geworden. Ik zal nu nog 2 weken proberen, want het probleem kan niet meteen opgelost zijn. Indien het dan nog niet beter is, stop ik er mee.

Teleurgesteld :(

2 opmerkingen:

  1. Ik zou meteen stoppen indien ik jou was.

    Er zijn mensen die niets tegen hun puisten kunnen doen en zouden vechten om een mooie egale huid te krijgen. Jij kan ze meteen laten stoppen als je stopt met smeren.
    Er zit wss een stofje in die producten waar je huid allergisch op reageert.

    Wel proficiat met je mooie juwelen!
    Ik kom vaker je blog bezoeken vanaf nu.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat zou ik inderdaad beter doen. Ik wou mijn huid een betere verzorging geven, maar blijkbaar is dit niet zo'n goed idee.

      Bedankt voor het compliment, dat is altijd fijn om te horen.

      Groetjes

      Verwijderen