maandag 30 juni 2014

Instapics van de maand

En het is alweer tijd voor mijn favoriete instapics van de maand. Mijn foto's op instagram tonen wie ik ben en wat ik fijn vind.
Via deze weg leren jullie mij iedere maand een beetje beter kennen.

Deze week kwam ik thuis van het werk en daar zag ik dit staan plus een briefje met de allerliefste tekst! Mijn vriend wilde mij verrassen om me te feliciteren met mijn afstudering op school en dat is hem goed gelukt... Ik hou van bloemen en verrassingen. De perfecte combinatie!

De tweede foto is genomen bij het bekijken van een film. Ik vind het fijn om 's avonds in de zetel samen te liggen en naar een goede thriller te kijken. Het is fijn om thuis te zijn.

Op deze foto zie je de kadootjes die mijn ouders meebrachten uit Turkije. Ik hou van fashion en ook mijn ouders weten dit. Ik was zo blij dat ze een souvenirtje meebrachten voor mij en dan nog een souvenir die ik kan gebruiken er waar ik mee kan pronken.
 
XoX Kjenta 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten