donderdag 12 juni 2014

Oranje nagels + nailart

Wow wat een supermooi weer de laatste tijd! En mooi weer betekent kleurrijke nagels...

Ik hou altijd vast aan roze- en roodtinten op mijn nagels. Dit wilde ik verbreken, dus kocht ik voor mezelf fluo-oranje. En ik ben er stiekem zelfs een beetje trots op. Ik vind ze zooo mooi!
Het is fleurig, vrolijk en zomers.

De oranje lak die ik hier gebruikte is van de collectie Orly Smartgels, namelijk het kleur "Melt Your Popsickle". Deze toffe namen zijn een fijn detail aan de Smartgels.

Mijn ringvinger lakte ik wit met daarop eenvoudige nailart. Dit is eenvoudig toe te passen met een striper. De stripers die ik hier gebruikte zijn van 2Be (te koop in Di).

En ziehier het resultaat:



In realiteit is de kleur nog een tikkeltje feller.


 
 
XoX Kjenta 

2 opmerkingen: