maandag 27 januari 2014

Fruitsalade

Als we allemaal eerlijk zijn, eten we veel te weinig fruit. Ofja, ik toch. . .
Ben ik te lui? Is het gemakkelijker om een koek uit de kast te nemen? Heb ik meer zin in chocolade?. . . Ja, dat zijn verschillende excuses die bij mij van toepassing zijn.

Af en toe neem ik dan toch eens de tijd om een fruitsalade te maken. En dan geniet ik daar enorm van! Een leuk extraatje hierbij; ik heb vitamines binnen en stiekem voel ik me dan gezond :D

En als je dan toch een fruitsalade maakt, maak dan een portie voor je vriend of vriendin ook. Geloof me ze zullen je dankbaar zijn en er van smullen!

Vandaag was weer eens zo'n dag dat ik een fruitsalade maak voor mezelf en voor mijn vriend.
Welk fruit doe ik er in? Hmm afhankelijk van wat ik in huis heb. Vandaag was dit appel, banaan, passievrucht, sinaasappel en granaatappel. Njammie!


Af en toe is het nodig even de tijd te nemen om een lekkere fruitsalade te maken. . .

XoX Kjenta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten