vrijdag 3 januari 2014

Nieuwe start

Er is een nieuw jaar begonnen. Voor velen betekent dit een nieuwe start.

In een jaar kan veel gebeuren. We beklimmen bergen waarop we luid juichen wanneer we de top bereiken, maar we vallen ook wel eens in een dal waar we zelf of met hulp van anderen weer uit raken.

Dit jaar wordt voor mij een overgang van het schoolleven naar het werkelijke leven. Momenteel ben ik samen met mijn klasgenoten die laatste hoge berg aan het beklimmen, waarvan we de top hopelijk in juni bereiken.

Ik wens iedereen veel plezier, nieuwe kansen en een glimlach iedere dag in dit nieuwe jaar.
En ik stel voor dat we dit jaar eens langer stilstaan bij het mooie die ons pad kruist.

XoX Kjenta

4 opmerkingen:

  1. We zullen de top zeker en vast bereiken!
    Samen gaan we ervoor :D

    Supermooie afbeelding trouwens.
    Hopelijk bereik je alle wensen die je hebt

    Dikke knuffel
    Bieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje Bieke! Met elkaars steun zal het wel lukken zeker ^^

    BeantwoordenVerwijderen