vrijdag 24 januari 2014

Neutrale en groene oogschaduw

Dit weekend gaan er zeker en vast enkelen van jullie naar een feestje. Ik trouwens ook, zaterdagavond ga ik naar een verjaardagsfeest van een vriend. Misschien schrijf ik dan wel een blog over mijn look. . .

Ik heb sinds kort een nieuw oogschaduwpalet en ik ben er zo tevreden van! Het komt uit Di en is van het merk Technic. Dit palet kost slechts € 4.99!

 
 
 













Het bevat telkens enkele tinten van één bepaalde kleur. De verschillende kleuren zijn groen, blauw, roze, paars, bruin en grijs. Doordat je meerdere tinten hebt, is het een geschikt palet om meerdere kleuren te gebruiken in één look.




 


Zelf heb ik reeds de blauwe, groene en bruine tinten gebruikt. Van de blauwe heb ik helaas geen foto :(.

Sinds kort gebruik ik als eyeliner een borsteltje met eyeliner in een potje in plaats van een vast oogpotlood. En ik vind dit zoveel gemakkelijker! Ik gebruik nooit geen ander meer. Dit was even terzijde, maar handige info om te weten hoe ik mijn eyeliner aanbreng, zoals op de foto.
Hier zie je de foto's ervan.

 Bruintinten






 Groentinten






Hopelijk bracht ik enige inspiratie voor jullie partylook.
XoX Kjenta

4 opmerkingen:

  1. Mooi Kjenta! Kheb je waarschijnlijk nog nooit met Eyeliner gezien, gekunt da ook goe aanbrengen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Danku Ellen. Ja op school doe ik da precies nooit aan :p Blij met je complimentje hhi

      Verwijderen
  2. huh? ik had gereageerd en nu zie ik mijn reactie niet meer :(

    ik wou dus zeggen dat het supermooi was en dat je wing goed gelukt is!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neen, zie ook maar deze reactie :s Danku voor het complimentje! Hihi ja de wing die ik enkele weken geleden nog nooit gedaan had, heeft serieus zijn intrede gedaan bij mij hha :p

      Verwijderen