vrijdag 7 februari 2014

Decoratie - Valentijn

Hallo iedereen! Het werd weer eens tijd om de decoratie in huis te veranderen. Omdat het bijna Valentijn is, besloot ik om roodtinten te gebruiken.

Op de salontafel plaatste ik een wit-ijzeren schaaltje gevuld met zilveren glasstukjes (Ikea). Verder kwam hier een glazen theelichthouder in, gevuld met rode steentjes en een kaarsje. Een vierkanten rode kaars (Ikea) en een standaard cilinder kaars. Rond deze laatste kaars bond ik een lintje kant.
Als extra vulde ik de schaal rondom de kaarsen met rode diamanten.


Naast de TV staan mijn kandelaars met vanille kaarsen (mmm, ruikt heerlijk wanneer je binnen komt!). Deze kandelaars plaatste ik in een klein houten dienblad. Om een lijn door de volledige decoratie te trekken, kwamen ook hier de rode diamanten in terug.








Op de plank boven de eettafel zette ik enkele kaarshouders samen met als extraatje terug de rode diamanten.


 

 Ik gebruik vaak hetzelfde decoratiemateriaal, maar probeer dit telkens anders te schikken door andere kleuren te gebruiken of verschillende combinaties.
Misschien bracht dit wat extra inspiratie wat betreft decoratie.
Wees vooral niet bang om verschillende zaken te combineren!

XoX Kjenta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten