donderdag 13 februari 2014

Handtas Foobia

Vandaag moest ik om 13u. aanwezig zijn op mijn stageplaats. Ik had nog een half uurtje over waardoor ik besliste om even binnen te gaan in Ring Shopping te Kuurne. Oorspronkelijk was ik van plan om een muffin te eten met een warme chocomelk in de Hema.

Maar toen ik voorbij de Foobia liep, zag ik staan "totale uitverkoop!". Wie kan dit nu weerstaan??
Dus liep ik snel even binnen. Eén handtas voor 18 euro en twee voor 30 euro. Ik zag meteen drie handtassen die ik wou, maar jammer genoeg had ik slechts 27 euro mee. Drie euro tekort om er twee te kunnen kopen! O.o
Nuja, dan was ik maar tevreden met één handtas.

Ik koos voor een iets grotere handtas (handig bij het winkelen) in koffiekleur. Hij heeft een ietwat stoere uitstraling. Een stijl die ik nog niet in mijn collectie heb.

PS. Ik ging toch nog naar de Hema om een muffin te eten.

XoX Kjenta

 Op deze foto blinkt de handtas meer dan in werkelijkheid







2 opmerkingen:

  1. Foobia? Welke winkel is da?
    (nu moet ik me wss schamen dat ik niet eens de ringshopping helemaal ken :o )

    Maar tis wel een vree mooie handtas!
    En superkoddig dat Lana ook op de foto staat, tis precies of ze ook aan het keuren is :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hhi zo koddig, u reactie van nu moet ik mij wss schamen.. De Foobia zit beneden en is een winkel met handtassen, sjaals en schoenen.

      Danku! Ben super tevreden erover en heb ze al veel gebruikt ondertussen.
      Haha ja inderdaad Lana is een echte lady ^^

      xx

      Verwijderen