donderdag 20 februari 2014

Shoplog Action

Trouwe volgers van mijn blog weten ondertussen al dat ik regelmatig ga winkelen in de Action.
Het is gewoon zo'n fijne winkel om in rond te neuzen.
Ik toon jullie telkens wat ik gekocht heb, dus deze keer is dit niet anders.



 Fototape maakt het kleven van foto's veel gemakkelijker! 

 Werkkousen voor mijn vriend. Ik kan u nu al zeggen dat ik deze nooit meer koop. Na één maal wassen waren de kousen één grote pluisbal (lichtjes overdreven).


 
 Ik ben helemaal gek op deze geurkaars! Ze ruikt heerlijk fris en gaat superlang mee...


 
Deze lipgloss heb ik al in twee andere kleuren en ik ben er tevreden over. Ze hebben een hoog glansgehalte.
 
 
En een ingebouwd lichtje en spiegel. Zo handig! Je kan het altijd en overal gebruiken. In de auto, in de winkel, als het donker is, enz.

 
 
 
 
 Stripers voor een mooie, eenvoudige nailart.
 
 

 
En een eenvoudige make-up organiser voor mijn dagelijkse make-up.


 
XoX Kjenta



Geen opmerkingen:

Een reactie posten