dinsdag 29 april 2014

Instapics van de maand

En alweer is de maand bijna voorbij, dus is het tijd voor mijn drie favoriete instapics van de maand april!
Deze maand plaatste ik 25 foto's op instagram... Wat is het moeilijk om er daar drie uit te kiezen...

 Nummer 1: Mijn roze pumps... So in love! Wie mij een beetje kent, weet dat ik gek ben op schoenen met hoge hakken... Deze pumps hebben het perfecte model + mijn lievelingskleur. Wat kan daar nu aan tippen?
En nog enkele leuke extraatjes; mijn verlovingsring staat op de foto en mijn allerliefste Lana. Picture perfect!
 
 
 Nummer 2: Mijn nagels van deze maand,... De eerste keer dat ik ze op deze manier deed en ik vind het schitterend. Vooral met het goud langs de zwarte rand. Iedereen merkt deze nagels op.
En het fijne ervan; iedereen denkt dat ik één of ander natuurtalent ben in nailart, maar eerlijk gezegd, dit is zo eenvoudig zelf te doen. Ik plaats nog een tutorial ervan op mijn blog... Een fijne nailart voor iedere fashionista onder ons ;)
 
 
  Nummer 3: Deze maand was het Pasen. Hoera Hoera! Ook dit jaar lag er weer chocolade als verrassing. Bij deze, dankuwel mama en papa voor de fijne attentie ieder jaar terug.
Ja, ik ben 22 jaar, maar je bent nooit te oud voor chocolade ;) Ik ben gek op plantjes in mijn woonkamer, dus kreeg ik van mama er nog een plantje bij!
 
Wat is het fijn terug te blikken op de kleine, maar toffe momenten van de maand. Denk ook eens terug aan jullie prettige gebeurtenissen. Er verschijnt meteen een glimlach op jouw gezicht. Koester deze glimlach!
 
XoX Kjenta


Geen opmerkingen:

Een reactie posten