dinsdag 15 april 2014

M.A.C. Pen eyeliner

Mijn excuses voor het lange wachten op een nieuwe blog, maar het wordt steeds drukker en drukker. Het einde van het schooljaar is in zicht, en er moet nog zo veel afgewerkt worden!
Maar daar gaan we het in deze blog niet over hebben. Wel over de M.A.C. pen eyeliner. Die heb ik sinds enkele weken in mijn bezit en ik ben er zo tevreden over!!



Het is gemakkelijk aan te brengen, hij is gitzwart en je kan er de mooiste lijnen mee tekenen!
Deze eyeliner is perfect voor een wing, maar ook voor een gewoon lijntje.
Deze eyeliner ziet er uit als een fijn stiftje, waardoor het mogelijk is zeer precies te werken.




En ziehier het resultaat:

Deze eyeliner is zo'n goede koop! Ik ben haast zeker dat ook drogisterijmerken eyeliner hebben in deze vorm. Als je houdt van een cateye-look is zo'n eyeliner zeker een meerwaarde!
Ik zal in de toekomst meer op zoek gaan naar deze eyeliners. Kruidvat here I come ^^

XoX
Kjenta 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten