maandag 31 maart 2014

Instapics van de maand

Ik zit nu al een tijdje op instagram en heb op die manier al heel wat foto's genomen.
Dus misschien is het wel fijn om enkele van deze foto's met jullie te delen.

Het is het einde van de maand, dus lanceer ik vanaf nu maandelijks een terugkerende blog. Namelijk instapics van de maand.
Hier toon ik m'n drie favoriete foto's die ik de afgelopen maand op instagram plaatste.
Zo komen jullie ook iets meer te weten over mij persoonlijk.

Hier gaan we dan!

Deze maand ben ik iedere week gaan fietsen! Ik heb sinds vorig jaar een koersfiets en ben het jaar goed gestart. Ik probeer er zo veel mogelijk mee te rijden. Samen met mijn vriend doe ik mee aan georganiseerde ritten. Op deze foto zijn we onderweg.
Je ziet prachtige landschappen, het is goed voor de conditie en een fijne hobby om te delen.
I love it!  

Deze Bikerboots kocht ik op internet voor een klein prijsje. Ik heb niet veel platte schoenen, dus waren deze meer dan welkom. Ik ben er zo tevreden over! Nu het weer steeds beter wordt, kan ik ze steeds minder dragen. Maar dat is oké: Bye bikerboots, hello ballerina's ^^.

Wie me al een tijdje volgt, weet dat ik gek ben op gelish! Mijn nagels moeten gelakt zijn, of ik voel me naakt. . .
Deze maand werd het deze nailart. Bijna tijd voor een nieuwe!
PS. mijn nagels moeten zo kort blijven voor mijn stage. :-(
 
 
Dit waren mijn drie favoriete instapics van de maand!
Als je meer foto's van mijn leven wil zien, volg me op instagram. . .
Zoek kjentafurniere of klik op de picto hier rechts in de balk. 

XoX
Kjenta 

2 opmerkingen:

  1. jammer dat ik niet op instagram kan
    maar het idee voor de drie favoriete foto's van de maand is wel super! :D

    BeantwoordenVerwijderen