dinsdag 4 maart 2014

Verloofd!

I'm so happy, happy, happy! Ik heb dus goed nieuws met jullie te delen. . .
Ik ben sinds zaterdag 1 maart verloofd!

 
Het lag al enkele weken vast dat we op 1 maart naar de sauna zouden gaan van 20u30 tot 22u30. Dus zaterdag was het zover. Toen we aankwamen, kregen we wat uitleg waarna de man van de sauna weggaat.
Mijn vriend en ik gaan samen naar boven achter de badjassen en daar zie ik een slaapkamer vol met rozenblaadjes, kaarsjes en een uitvergrootte canvas. Ik reageer droogjes van "wow 't is hier mooi" waarna mijn vriend op zijn knieĆ«n gaat en mij een super lief aanzoek doet. Daar op die plaats, op dat moment vraagt hij me ten huwelijk met een prachtige, witgouden ring en briljant steen.

Super romantisch moment! Daarna kwam de man van de sauna terug met een fles champagne en scampi's. Mmmm. Tot 00u30 mochten we gebruik maken van de saunafaciliteiten om daarna te gaan slapen.

's Morgens kregen we een uitgebreid ontbijt en daarna een massage. Het was een prachtig weekend en we gaan zeker terug naar de sauna! Body and nature in Avelgem.

Enkele sfeerbeelden. . .








4 opmerkingen:

  1. Hiep hoi, wihoew!
    'k ben zo over-enthousiast en superhappy voor jou! :-D
    Nog eens een dikke proficiat!! Xxxx

    Met zo'n mooi koppel kan het niet anders dan een mooie trouw worden.
    Ge zou m'n gezicht moeten zien nu, echt megablij voor jullie :-D

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hhi danku Bieke voor deze mooie reactie! Je staat al genoteerd op het lijstje van genodigden ze ^^
      You're a really good friend <3

      Verwijderen
  2. OOOOOOOHHH koddy!! Nog eens proficiat!! Ge gaat de mooiste bruid zijn van allemaal! ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooohn moa gij Lieve <3 Enneuh,, ga tan maar gaan shoppen voor kleren voor de avondfeeste eh ^^ Love u Friendie

      Verwijderen