donderdag 13 maart 2014

Juwelenkistje

Ik heb de slechte gewoonte om mijn oorringen op mijn nachtkastje te leggen wanneer ik ga slapen.
U kan zich voorstellen dat het een heus stapeltje wordt na enkele dagen. Een wirwar van juwelen!

Daar moest dringend iets aan veranderen, maar ik wou ook niet te veel geld besteden aan een juwelenkistje.
Toen ik gisteren naar de Action ging, liet ik m'n oog vallen op een houten kistje om brieven in te bewaren.
Ik vind het er zo romantisch uitzien... En de sleutel die er op ligt is een fantastisch detail!
Het koste slechts vier euro en ... cent (vergeten).













Ik dacht; waarom gebruik ik dit niet als juwelendoosje op mijn nachtkastje? Schitterend idee, maar het zou handiger zijn als er vakjes in zijn.
Als het dat maar is... Eenvoudig op te lossen! Kijk maar mee. ..




Oorspronkelijke binnenkant


Eerst en vooral knipte ik een servet op maat en legde die er in. Zo had ik een mooie ondergrond .

 
Daarna keek ik in mijn decoratiedoos, waar ik nog een tiental theelichtpotjes liggen had. Ik koos er 5 uit om in het kistje te plaatsen.




En dan, . . . Vullen maar met juwelen!



In mijn geval, op mijn nachtkastje plaatsen en klaar!
Hoe simpel kan het zijn?
Mooi en goedkoop alternatief van een juwelenkistje.



XoX
Kjenta 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten