woensdag 12 maart 2014

Bikerboots & Romantic earrings

Hoi, hey, hallo. . .

Hier ben ik weer. Vandaag toon ik jullie mijn twee laatste aankopen.
Zoals velen van jullie weten, loop ik momenteel stage (hopelijk ook mijn laatste) tot eind mei.
Ik ben een "Hoge hakken meid", dat betekent dat ik bijna geen platte schoenen heb. En dat heb je wel nodig om te werken.
Dus, zocht ik platte, comfortabele schoenen die gepast zijn voor dit seizoen.

Uiteindelijk kwam ik op de bikerboots. Meestal zijn die zwart, maar ik heb het meer voor de kleur bruin :D.
Ze zijn comfortabel, niet te winters, niet te zomers, zien er stoer uit, goed te combineren en ze waren niet duur!
Conclusie? Kopen die handel!

Probeer maar eens een foto te nemen, wanneer je hond er ook rondloopt!
 Maar, niet gevreesd. . . Ik behoud ook mijn romantisch kantje.
Ik zag deze lieve, pastelkleurige oorbellen met strikjes en was meteen verkocht!
Prachtig accessoire om te dragen bij een zomerse outfit!




Tot snel!
XoX Kjenta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten