zaterdag 31 mei 2014

Instapics van de maand

De maanden vliegen voorbij en bij deze toon ik opnieuw mijn drie favoriete foto's van instagram die ik deze maand genomen heb.

Deze maand eindigde mijn stage en als bedanking kreeg ik deze taart.
Hoe fijn is het om dit te krijgen?? Dit is het ultieme teken van dankbaarheid... (zeker omdat het mijn favoriete taart is ^^).

 
Deze maand was het ook de verjaardag van mijn vriend -verloofde-. Wat was dat een feestje! De eerste drankjes van de avond staan op foto... En tevens ook m'n favoriete drankje ;-).

 
En als laatste,... de mama van mijn vriend heeft een hondje! Ik ben gek op dieren en was dan ook helemaal verkocht toen ik dit kleine bolletje wol zag... Welkom Bijoux!


Koester de fijne momenten in het leven. Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
XoX Kjenta 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten