maandag 12 mei 2014

Tafeldecoratie

Ik hou van verandering in mijn decoratie, dus ging ik gisteren aan de slag...
Ik wilde decoratie met een frisse uitstraling. De kleuren wit en groen zouden dit perfect weerspiegelen!

Ik had nog een plateau staan (van de Action, ongeveer €4) met vakjes en begon die spontaan te vullen.
Dit werd het resultaat:

De flessen heb ik zelf gemaakt. Oorspronkelijk was dit een wijn-, likeur- en bierfles. Ik kleurde ze wit met een spuitbus uit de Action. Daarna kan je er alle richtingen mee uit met het versieren.

De kleinere vakjes vulde ik met twee vierkante kaarsen (Ikea), valse rozen in de kleur blauwgrijs en wit (Action) en verse bloemen in twee kleine potjes water.


Zo'n plateau kan je gemakkelijk aanpassen aan verschillende seizoenen en gelegenheden. Ik heb zeker geen spijt van mijn aankoop!

Bij het vullen van de plateau, laat je uw creativiteit de vrije loop...
Ik wens jullie veel inspiratie toe in het decoreren van jullie eigen huisje.

XoX Kjenta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten