woensdag 20 maart 2013

Dode zee modder masker ONYX

Enkele dagen geleden plaatste ik een shoplog van de action. Dit masker was een product ervan.
Wat ze er van zeggen:
"ultra diepe reiniging van de poriën. Wij hebben revitaliserende Dode Zee mineralen uit modder geoogst voor het verwijderen van onzuiverheden en het openen van verstopte poriën voor een schone en zachte huid."



Voor je het masker kan gebruiken, moet je het een minuut in warm water leggen. Daarna bracht ik het masker aan op mijn gezicht en hals. Het aanbrengen voelde zo relaxerend aan! Mede dankzij de warmte van het masker, maar ook de geur doet je wegzwijmelen alsof je in een beautysalon bent.

Daarna ging ik liggen in de zetel voor 10 minuten. Dit was een momentje enkel voor mij alleen waarbij ik afgesloten was van alles en iedereen rondom mij.

Na het afwassen van het masker voelde mijn huid inderdaad zacht aan. Maar ik zal het masker vooral nog kopen voor het gevoel die je krijgt wanneer je het aanbrengt en als je neerligt. Niet voor de effecten die het met zich zou meebrengen.

Het is een masker die niet hard wordt en heeft een grijzige kleur.


2 opmerkingen:

  1. inderdaad ik heb het net ook eens geprobeerd en het geeft een zacht effect maar niet echt een verandering
    ik ga wel de andere zeker ook eens proberen van de action

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moet je zeker doen! Als er tussen zitten die zeker de moeite waard zijn, laat maar weten hé :D

      Verwijderen