dinsdag 12 maart 2013

Vissen als decoratie

Mijn vriend en ik gaan binnenkort samenwonen, dus ben ik al begonnen met de decoratie. Mijn favoriete deel van het samenwonen!

Ik vind het wel fijn om wat 'leven' in huis te hebben, dus dacht ik aan sierlijke vissen.
Een kleine bokaal staat altijd goed als decoratie. Maar een kleine bokaal betekent kleine vissen.
Hiervoor leken guppy's dus ideaal.

We gingen naar Holvoet (in Hulste) en kochten daar 3 guppy's (je hebt er enorm veel keuze!), een bokaal, steentjes, viseten en een beeldje voor in de bokaal. In totaal kostte dit ons 30 euro.

Guppy's staan er wel bekend voor dat ze nogal snel kweken, dus kochten we 3 mannetjes.
Ik zou het wel fijn vinden om babyguppy's te hebben, maar daar is ons bokaaltje wat te klein voor.

Dit zijn ze dan! (Van dicht vind ik ze er wel een beetje eng uit zien ).

Ik plaatste ze op een legplank in de living. Nu ziet het er wel nog een beetje kaal uit. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten