donderdag 21 maart 2013

Gellac

De meeste onder jullie zullen wel al  hebben gehoord van Gelish , dit is een nagellak die 2 weken blijft.
Normaal zet ik gelnagels, maar ik wou dit ook eens proberen. Omdat Gelish nogal veel geld kost, zocht ik voor een alternatief.
Ik kwam terecht op de site http://www.pinkgellac.nl/, zij hebben ook een facebook pagina waarop veel lovende reacties te zien zijn. Dit zorgde ervoor dat ik de stap zette om dit te bestellen.

Vandaag kwam mijn bestelling aan, dus testte ik dit meteen uit op mijn moeder.
Ik ben enorm tevreden van het resultaat en de kleur!
Deze gellac zou 2 weken perfect blijven zitten. Ik zal nog eens een foto posten na 1 week en dan na 2 weken zodat jullie het resultaat kunnen zien.

Kleur 102

2 opmerkingen:

  1. Het resultaat is inderdaad zeer mooi!

    Ik zou graag zelf ook thuis hier mee beginnen, maar ik weet niet of ik Gellac zou kopen of gerief voor Gelnagels. Wat zijn de verschillen qua prijs? En waar gaat jouw voorkeur naar uit, nu je ze beide geprobeerd hebt.

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beiden hebben voor- en nadelen, maar ik heb het momenteel meer voor gellac.

    Bij gelnagels moet je echt goede producten gebruiken om geen lucht eronder te hebben, natuurlijk kost dit vrij veel geld. Ik denk maar aan IBD of supernail. .
    Ik ondervond dat een basiskennis ook wel nodig is om dit te plaatsen. Ik heb veel opzoekingswerk gedaan van gelnagels en navraag in winkels. Bij gelnagels zijn je nagels ook wat beschadigd, bij gellac niet.

    Een groot voordeel van gelnagels is dat dit lang blijft, maar aan de andere kant blijft gellac toch ook 2 tot 3 weken mooi.
    Om gelnagels te zetten neemt het 2 uur in beslag en gellac slechts 50 minuten (belangrijk voor iemand met een gezin en die werkt).

    Qua prijs is het afhankelijk van welke producten je koopt.
    Voor beiden heb je een UV-lamp nodig. Ik vermoed dat als je alles optelt wat je nodig hebt gellac net iets goedkoper is.

    Hopelijk heb je hier iets aan.
    Groetjes Kjenta

    BeantwoordenVerwijderen