maandag 11 maart 2013

Shoplog Action

Afgelopen weekend ging ik op stap met mijn moeder. We gingen naar de Action en ik vind het altijd wel leuk om daar rond te snuffelen!


In de Action zijn shampoo's en conditioner veel goedkoper dan als je ze in een gewone supermarkt koopt.
Een shampoo van Pantene vind ik altijd lekker ruiken.

Deze anti- pickel roll on 2 in 1 van Garnier kost volgens mij normaal rond de 5 euro, terwijl ik die gekocht heb voor ongeveer 2 euro!
Ik moet het product nog testen, dus dat is voor een volgende blog. 
Dode zee modder masker voor 85 cent.
Dit zal ik ook nog testen en bespreken! 

Een lange aansteker. Een handig hulpmiddel, ik kan niet meer zonder! 

Theelichthouders voor een spotprijsje. Verkrijgbaar in verschillende kleuren.


Mijn vriend en ik gaan samen wonen. Wij hebben een zetel in leer gekocht en die mag dan ook enkel behandeld worden met product specifiek voor leder.
Dus hopelijk is dit een effectief product.


1 opmerking:

  1. Graag had ik info over deze 'theelichthouders voor een spotprijs'. Welke kleuren zijn er nog verkrijgbaar en hoeveel kosten die per stuk.

    MVG
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen