dinsdag 16 juli 2013

Welke producten gebruik ik bij het zonnen?

Hallo iedereen! De laatste weken hebben we al mogen genieten van een mooi weertje.
Voor bij betekent dit, buiten gaan zonnen. Ik hou namelijk van een bruin velletje...
Bij het zonnen gebruik ik telkens dezelfde producten.
Namelijk een zonnecrème (momenteel factor 15 van Yves Rocher), zonneblaasjescrème uit het kruidvat en Monoï de tahiti parfum zonder alcohol (Yves Rocher).

Vroeger gebruikte ik nooit een zonnecrème, maar naarmate ik ouder wordt, zie ik steeds meer de voordelen.
Het voorkomt het vroegtijdig verouderen van de huid, beschermt je tegen het verbranden, het vermindert het risico op huidkanker en het houdt je huid gehydrateerd.
Je zal heus niet minder bruin worden door je in te smeren, want dat is de reden waarom ik het nooit gebruikte.

Het volgende product is de zonneblaasjesgel van het kruidvat (ongeveer 4€). Ik heb last van zonne-allergie. Dit betekent dat ik kleine puistjes krijg op mijn decolleté wanneer mijn huid in aanraking komt met de zon.
Ik gebruik deze zonneblaasjesgel sinds vorig jaar en hij werkt echt goed! Het voorkomt een groot deel van de uitslag.
Wanneer je last hebt van zonne-allergie, raad ik het zeker aan om dit te gebruiken!

Het laatste product die ik gebruik is de parfum zonder alcohol van Monoï tahiti. Ik kocht deze vorig jaar om naar Turkije te gaan. Ik ben helemaal weg van de geur! Hij ruikt zooo lekker! Oorspronkelijk wil ik deze enkel gebruiken om op reis te gaan, maar door de vele koude dagen geweest gebruik ik hem nu ook om gewoon thuis te zonnen, zo waan ik me even in een mooi zuiders paradijs...
Om te zonnen gebruik ik deze parfum, omdat hij alcoholvrij is. Van parfum met alcohol krijg je namelijk vlekken op je huid.

1 opmerking:

  1. Zo handig dat ik dit lees ik heb ook last van die zonneblaasjes en heb nog geen goeie oplossing gevonden, het jeuk heel veel! Kga die creme zeker eens testen :)

    BeantwoordenVerwijderen