maandag 1 juli 2013

Hielgrip kussentje

Ik heb een paar witte pumps die een maat te groot zijn. In de winkel hadden ze deze schoenen geen maat kleiner, maar ik wou ze echt hebben, dus kocht ik ze toch.

Nu had ik het probleem dat ze afgleden als ik er mee stapte, dit is echt niet gemakkelijk!
Een vriendin raadde me aan een gel hielgrip te kopen die je in de schoenwinkel vindt.

Meestal vind je zo'n soort in de winkel
Deze kosten €5 voor 1 paar. In de winkel waar ik ging hadden ze deze, maar ook lederen hielgrips voor €2.95. Ik vroeg aan de kassierster naar het verschil. Hierop kon zij enkel zeggen dat de ene uit gel bestaat en de ander uit leder. Het hangt af van persoon tot persoon wat je het liefst hebt. Zijzelf gebruikt altijd de lederen, dus koos ik ook voor die. Het lijkt me ook net iets aangenamer.

Ik had dit nog nooit gebruikt, maar ik ben er zeer tevreden van! 
Mijn schoenen vallen helemaal niet meer af.
De hielgrip die ik kocht ziet er zo uit.


Zo ziet de lederen hielgrip er uit.

Hier zie je de hielgrip in mijn schoen.
Je haalt het papier van de achterkant van de hielgrip, plooit de hielgrip dubbel en plaatst die mooi in het midden in je schoen. Plooi het open en duw het goed aan zodat het volledig aan de schoen blijft hangen.
En klaar! Mijn schoenen waren meteen een maat kleiner :D
Het is dus zeker een aanrader om te gebruiken, wanneer je schoenen net iets te groot zijn.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten