maandag 22 april 2013

Decoratie ideeën

Hallo iedereen! Ik weet het is lang geleden dat ik nog iets gepost heb, mijn excuses daarvoor, maar school neemt veel tijd in beslag. . .

Vandaag heb ik voor jullie enkele decoratie ideeën. Dit weekend zijn onze meubels toegekomen, dus wilde ik ons plaatsje ook iets opleuken.
Hopelijk halen jullie hier wat inspiratie uit.

De legplank die ik al eens op mijn blog gezet heb,
maar met wat meer decoratie erop. 

Close-up. Het potje en het nepplantje komen van Ikea.
De twee kaarsenhouders kan je vinden in Molecule en Okay.

De guppies hadden jullie al gezien. Hier staat er ook nog 'Home' bij.
Dit kan je tegenwoordig overal vinden. Deze komt van Europoint.

Vaas gevuld met steentjes en daarin kaarsjes. Alles komt van Ikea.

Grote vaas met witte steentjes en witte 'takken'. Ook dit komt van Ikea.
Later wil ik in deze vaas ook eens guppies houden.
Daar komt zeker een foto van als het zo ver is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten