vrijdag 12 april 2013

Haarkleuring Franck Provost

Hallo iedereen! Enkele dagen geleden kleurde ik terug mijn haar. 
Deze keer met haarkleuring van Franck Provost, het kleur donkerbruin.

Dit setje bevat zelfs een borsteltje om je haar te kleuren. Maar dit betekent ook dat je een potje moet hebben die je niet meer nodig hebt om de kleuring in te doen. 
Verder bevat het dezelfde producten als bij een andere kleuring. 

Ik nam ook een foto van m'n haar voor en na. Maar ik vind dat je niet echt een groot verschil ziet.
Terwijl het in werkelijkheid toch heel wat donkerder is geworden. 

Voor
Na
1 klein minpuntje, voor mij zat hier niet voldoende kleuring in.
Het was iets te weinig, dus deze koop ik niet meer.
Laat je hierdoor niet afschrikken, want hij kleurt zeer goed. Maar hij is dus niet geschikt voor mensen met lang en veel haar.

Ik kan twee pakketjes kopen, maar dan zou ik er veel te veel over hebben.
Dan kan ik evengoed 1 pakketje kopen van een ander merk waar ik wel mee genoeg heb.

Daag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten