zondag 5 mei 2013

Hoe zelf oorringen maken?

Ik kreeg een berichtje van een lezer om te vragen of ik eens een filmpje kon maken over oorringen maken met een strik en steentje.

Nou, ik maak niet veel meer zulke oorringen, dus heeft het wel een tijdje geduurd. Vandaag maakte ik er nog eens, dus heb ik dit meteen gefilmd. Achteraf gezien is de kwaliteit niet goed en is het niet echt duidelijk. Maar ik zal het toch posten, wie weet is het toch een hulp.

Ik kon het niet zomaar opnieuw filmen omdat ik slechts 1 paar zulke oorringen nodig had.
Hopelijk kunnen jullie er toch iets uithalen.





Dan heb ik ook nog een kleine tip, als je wilt voorkomen dat het lint van de strikjes ontrafeld, ga dan even voorzichtig met een aansteker erlangs zodat het 'samensmelt'.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten