woensdag 29 mei 2013

Labello Love Therapy

En ja hoor, ik heb weer een nieuwe labello. Volgens mij zouden mijn lippen niet meer zonder kunnen..
Misschien moet ik dit deze zomer toch een beetje afbouwen. Maar nu nog niet!

De labello die ik deze keer kocht is Raspberry Dream van Love therapy.
Zoals de naam het zegt, ruikt hij dus naar frambozen.


Wat belangrijker voor mij is, is de kleur.. Ik hou niet zo van opvallende lippen,
dus mag hij niet te donker zijn. Bij deze labello is dit niet het geval, maar hij bevat zeer veel glittertjes en dat zie je ook op je lippen.
Persoonlijk moest ik hier even aan wennen, ik heb het liever wat minder. Maar wanneer je hem een tijdje op hebt wordt het subtieler, wat dan wel weer een mooi effect geeft.
Een nadeel van deze labello is dat hij minder verzorgend aanvoelt. Het voelt meer alsof je echt lippenstift aanhebt. Hij is niet zo "smooth" als de andere..

Ik ga hem zeker opgebruiken deze labello, maar ik zal hem geen tweede keer kopen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten