woensdag 29 mei 2013

Bedelarmband

Sinds enkele dagen heb ik een bedelarmband gekocht. Het mooie van zo'n armband is dat je zelf de bedeltjes kan kiezen, dus het krijgt echt wel een persoonlijke betekenis.

Tegenwoordig kan je dit overal kopen, bij juweliers en op internet. Ook in de prijs kan je enorm variƫren.

Aan mijn armband hangen 4 bedeltjes, de "O" voor Olivier (mijn vriend), een hartje die staat voor de liefde in mijn leven, een teenslippertje die ik deel met een vriendin (verbondenheid met haar) en een klavertje 4 voor het geluk in mijn leven.
Dit is nu zeer oppervlakkig, maar er zitten veel verhalen achter die ik hier niet allemaal kan vertellen.
Dat is wat te persoonlijk en dan moet ik waarschijnlijk ook 4 pagina's vol schrijven -BLUSH-.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten