maandag 3 juni 2013

Shoplog Action

Tussen het leren door is ontspanning noodzakelijk. En één van mijn favoriete bezigheden is rondsnuisteren in goedkope winkels, zoals de Action.
Dat is voor mij de ideale ontspanning! 
Ik heb wel enkele zaken mee, dus wil ik die hier heel graag met jullie delen.

Ik zal van bepaalde producten zeker nog een aparte blog maken, nadat ik het getest heb. 

Handgel

Kaartjes 

Theelichthouders

Box voor mijn senseopads

Garnier crème voor normale en gemengde huid
Prijs: € 2.29

Deze bandeautop is naadloos en heeft geen bandjes.
Zelf heb ik dit nog nooit gekocht, maar het lijkt me handig onder kleedjes of topjes met fijne bandjes.
Deze is ook voorgevormd!
Prijs: € 3.59

Clearasil wasgel en masker
prijs: € 1.79


Kokos lippenbalsem
Prijs: € 0.69

Oogschaduw
Prijs: € 0.49

Poriënreinigende neusstrips
prijs: € 0.99

Anti puistjes pleisters
Prijs: €0.72

Servietten













2 opmerkingen:

  1. die oogschaduw heb ik ook gekocht :)
    nog niet geprobeerd.
    Is ie fijn??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen idee, hij zit nog in het doosje..
      Er komt zeker nog een post wanneer ik hem heb uitgetest.

      Ik zal nog een tutorial ervan opzetten hoe je er een mooie look mee kan creëren. Deel gerust je ervaringen!

      Verwijderen