zondag 23 juni 2013

Nail art

Zoals jullie wel al gemerkt hebben, hou ik er van om gelnagels of gellac te plaatsen bij mezelf.
Hierbij experimenteer ik ook altijd wat met nail art. Er zullen wel nog mensen zijn die dit willen, maar niet goed weten hoe er mee te beginnen, dus toon ik hier wat eenvoudige toepassingen. 

De eenvoudigste manier van nail art zijn stickers. Deze kleef je op je nagel, een topcoat erboven en klaar!
Dit oogt ook altijd mooi, het kan gewoon niet fout lopen. 
Ik heb al heel lang deze stickers van Essence liggen, dus dacht ik, hey waarom gebruik ik ze niet eens? 


 

Ik plaatste deze op mijn tenen, want ook die staan in de spotlight in de zomer!
Vergeet dus zeker niet wat aandacht te besteden aan je voeten.
En dit werd het resultaat.

Een andere methode van nail art is het zelf tekenen en dit is een stuk moeilijker. 
Daarom toon ik hier aan jullie twee eenvoudige manieren om tot een mooi resultaat te komen. 
In de filmpjes toon ik hoe je dit bloemetje en hartje zelf kan maken!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten