vrijdag 21 juni 2013

Oogschaduw Action

Eindelijk, de examens zijn gedaan! 
Dit betekent dat ik weer veel meer tijd heb om blogjes te plaatsen!
En vandaag vertel ik je mijn ervaringen over de oogschaduw die ik enkele weken geleden kocht in de Action. Dit toonde ik hier dan ook in een shoplog.

Nu had ik een filmpje met mijn lap top opgenomen over hoe ik de oogschaduw aanbreng, maar dit is totaal niet duidelijk... Jammer genoeg heb ik geen statief voor mijn camera dan zou ik het daar mee kunnen doen.. Misschien moet ik daar wel eens voor kijken.
Dus ik skip het filmpje maar, aangezien je er toch niet veel van kan uitmaken..

Mijn algemene reactie op de oogschaduw?
Goed voor een subtiele glans op je ogen, maar voor mij is hij iets te subtiel...



Ik gebruikte 3 kleuren, een highlighter, lichtbruin en donkerbruin. Maar ik moest ontzettend veel laagjes boven elkaar doen om er iets van te zien. Uiteindelijk is het best een mooi resultaat, maar het aanbrengen is gewoon niet fijn. Deze oogschaduw is goed voor personen die het zeer onopvallend willen, maar ik ben er geen voorstander van. 

Geef mij maar liever de oogschaduw van Essence, ook goedkoop en veel effectiever!

Hieronder zie je de foto's van het resultaat.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten