maandag 19 augustus 2013

Crackle nagellak

Het begin van de crackle nagellak trend is al enige tijd geleden. Toch had ik dit nog nooit zelf geprobeerd, nagellak blijft helaas maar 1 dag mooi op mijn nagels...
In het pakket vol beautyproducten die ik kreeg voor mijn verjaardag, zat een setje met crackle nagellak.

Het bevat een color coat, in dit een geval een paarse glitternagellak, een crackle coat (zwart) en een topcoat.


Ik kon niet wachten om het te proberen!
En ik ben vrij tevreden van het resultaat... Het is een speciaal effect EN het zit er al twee dagen mooi op (hierbij valt het minder op wanneer er stukjes nagellak af zijn)!

Ik vermoed dat het ook zeer mooi is met lichte kleuren...
Ik vind het best goed meevallen! Volgens mij valt dit ook in verschillende smaken, niet iedereen zal dit een fijn effect vinden.

Deze crackle set komt van de Action, maar in het Kruidvat heb je hiervan een ruim aanbod in verschillende kleuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten