dinsdag 27 augustus 2013

Gellac


Zoals jullie weten plaats ik gellac op mijn nagels.
Sinds enkele weken heb ik twee nieuwe kleuren, nr. 138 "Neon Pink" en nr. 111 "Rustic Red".

Zoals jullie lezen hebben de kleuren een eigen naam gekregen!
Even een kort overzicht over welke kleuren jullie hier al hebben gezien:

nr. 105 --> Blush Orange
nr. 124 --> Carribean Blue
nr. 101 --> Soft White
nr. 102 --> Lollypop Pink (Love the name!)

Vandaag toon ik jullie Rustic Red. Het is een warme rode, bordeaux kleur die ideaal is voor de winter.
Ik heb hem nu reeds een week op mijn nagels en ik vind het steeds mooier.
Het doet me stiekem een beetje verlangen naar een koude winterdag waarbij ik binnen zit met een kop warme chocomelk...

Ik laat jullie niet langer in spanning, hier zie je hem...
Mijn nagels zijn deze keer vrij kort...


Dit zijn mijn nagels na een week.
Nog steeds zeer mooi en geen stukjes afgebroken!
Zoals jullie zien heb ik wel wat nailart er aan toegevoegd.
Voor de middelvinger gebruikt ik kleine gouden pareltjes met daarlangs zilveren lijntjes (striper).
Bij de ringvinger maakte ik gebruik van een witte, gouden en zilveren striper. Ook hier gebruikte ik enkele gouden pareltjes.

Ik ben zeker tevreden van het kleur!

http://www.pinkgellac.nl
XoX 
Kjenta



Geen opmerkingen:

Een reactie posten