zondag 11 augustus 2013

Mijn verjaardag

Deze week was het mijn verjaardag en daarbij horen,.... kadootjes!
Ik ben echt heel blij met wat ik dit jaar kreeg :D
Kijken jullie even mee?

Van mijn vriend kreeg ik een ring,2 armbanden, een ketting en twee paar oorringen.
Ook gingen we een dagje naar Planckendael en zijn we 's avonds uit eten.
Hij zorgde ervoor dat ik de perfecte verjaardag had!









Van een koppel waarmee we bevriend zijn, kreeg ik deze mand vol beauty producten!
Ik hou van de verrassing waarbij ik in het mandje kan snuisteren en alle productjes uittesten.


Door een inbraak enkele weken geleden, ben ik al mijn juwelen kwijt, inclusief mijn uurwerk.
Dus ik ben dolgelukkig met het nieuwe uurwerk van Fossil die ik kreeg van mijn ouders!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten