donderdag 29 augustus 2013

Schoenenrek

Onlangs vertelde ik in een blog dat ik een rek had gekocht voor mijn schoenen, wel vandaag krijgen jullie dit te zien!

Ik heb 21 paar schoenen en die nemen best wat plaats in beslag.
In onze bergruimte hadden we nog wat plaats over dus ging ik een eenvoudig, houten rek halen in Ikea.
Om op deze plaats te staan, moet het helemaal niet mooi zijn..

Het rek kostte slechts 20 euro en al m'n schoenen passen er op!


Om het nog functioneler te maken, zorgde ik voor twee ijzeren rekjes. Daar kunnen perfect mijn platte schoenen op staan!


Uiteindelijk hing ik er ook nog haakjes aan zodat ik er enkele handtassen kan hangen. 
Het oogt drukker, maar het is handig! De bergruimte maakt er geen problemen van ^^.



Dankzij deze goedkope oplossing heb ik heel wat ruimte gewonnen!

XoX Kjenta



1 opmerking: