woensdag 14 augustus 2013

Shoplog

Deze week ben ik terug naar de Action in Kuurne geweest. Ik ga er af en toe langs omdat ik er steeds weer leuke spullen zie.
Deze keer was dit m'n aanwinst voor een totaal van 30 euro.

Hierover kan ik alvast zeggen dat ik niet tevreden ben...
Er komt bijna geen lipgloss mee, hij is te vast! Jammer want ik vond het zo'n mooie kleuren...

Deze kocht ik voor onze reis volgend jaar.
We hebben ze dit jaar echt gemist!

Ik ben zooo blij met deze kandelaars! Ik hou van de sfeer die ze uitstralen en de kaarsen verspreiden een heerlijke vanilliegeur.
Ook de fotokader bracht ik mee van de Action. 
Het totaalplaatje...

Nieuwe wandklok!
Ik durf het bijna niet zeggen, maar deze kost slechts 3 euro Ö.


Verder had ik nog een theelichthouder, wat crèmes en een hoelahoep (voor een kennis) mee, maar die heb ik niet op foto.
Ik blijf er van overtuigd dat je er steeds mooie spullen kan kopen voor zeer weinig geld!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten