dinsdag 29 januari 2013

Studs on shorts

Ben ik blij dat ik die oude short met het grote gat in nooit weggesmeten heb. Want ik ben werkelijk trots op wat ik er van gemaakt heb met wat studs, naald en draad!

Voor en na
Eventjes tonen hoe ik dit gemaakt heb. 
Eerst knip je de achterzak open.















Daarna plooi je de zak over en bevestig je de studs waar jij ze wilt.





Dan moet je enkel nog de overgeplooide lap vast naaien. 
Ik ben geen goede naaister, maar hierbij is het geen schande als de draden zichtbaar zijn. 
Dus neem naald en draad en actie!

Zoals ik in het begin zei, heeft deze short een groot gat. Kijk maar :

Terwijl ik bezig ben, naai ik dit ook even toe. Draden mogen bij deze stijl zichtbaar zijn!

Vooraan bevestigde ik ook nog enkele studs. Dit is het resultaat wanneer ik de short aan heb.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten