zondag 27 januari 2013

Studs

Studs zijn helemaal terug! Ik wil zeker niet achterblijven, dus ging ik op zoek.
Ik vond deze pakjes in de veritas, €2.95 voor 20 stuks. Ze hebben vrij veel verschillende soorten, maar ik kocht deze basics.

Wat ik er mee van plan ben, zullen jullie binnen enkele dagen zien.

Studs are totally back! So I went looking. 
I found these packages in the veritas, €2.95 for 20 pieces. There are a many different types, but I bought these basics. 

What I want to do with it, you'll see in a few days. 


2 opmerkingen:

  1. Hey Kjenta,

    Wij zijn alvast enorm benieuwd naar het resultaat! :-)

    Met vele creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de reactie.
      Zoals je kan zien zijn er al enkele resultaten, maar er komen er zeker nog bij.

      Groetjes,
      Kjenta

      Verwijderen